Saturday, July 31, 2010

Berat

Sedang bermuhasabah diri..

Rasanya dah lama x joging..
Atau aktiviti hard core me-nyelim-kan badan..
Susahnya nak diet bila
Bercampo dengan kawan2 yang hobinya..
Makan..
Atau terai makanan..
Uhuhuuuuuu..

Sesekali bila timbang berat badan..
Saje aje kan kampeni letak weighing scale depan pintu ofis
Macam makin lama makin naik laa pulak
Penunjuk tuh..
Bukan makin turun..

Memang betul kan..
Nak kuruskan badan tu dah satu benda yang bukan mudah
Tapi nak maintain kan lagi berat badan tu lagi payah..


Sile berkesedaran diri ye..
Minggu depan sudah mula puasa..
Mari berazam sama-sama untuk turunkan berat badan, kurangkan BMI
Bulan pose nanti..

The challenge is on..

Tetiba tekak macam nak GCB..
Cam L4ll4N4T pulak perasaan nie..
Baru berkobar2 nak kurosssss

6 comments:

afendi ariff said...

posa dah dekat sis....blh slim sket...heh!

mama_umar_maryam said...

lahan*t tgu aku woi nk telan gcb tu!!!

Nashays said...

fendi: meh kite kuros sesame... :D

mak umar & maryam: cepat sebelom pose

TTT said...

nak gcb jugaaaaaaaaaaaaak ekekeke :D

Nashays said...

nak kuros laaa...xle hari2 gcb :D

DiNa-DiaNa said...

telan GCB tu takde effect berat pun kalo sekali mkn..tau-tau dah hbs jer...

tp kalo 20x mkn..
tiap2 mlm..tmbah kot beratnye..
hehehhe...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...