Thursday, July 8, 2010

Kerbau Pink

Monitor PC kat ofis aku

Flat Screen brand AOC..

Brand aper tuh..?? Made in China kah..??

Yang penting flat screen…

 

Processor kat PC kat ofis aku..

i7 AMD Sempron

I.4 GHz 496 MB RAM

Selow tahap siput babi

Yang ada Bell Palsy, Cerebral Palsy, erectile dysfunction..

Windows XP bukan Vista atau W7

Tapi aku paserah…

 

Antivirus Avast..

Boleh detect aje..

Tapi tak bole buang pown…

Tapi aku pasrah

 

Nota aku makin banyak..

Pendrive berangkai-rangkai..

Bila masuk kelas

Balik mesti ada virus..

PC kat kelas banyak cacing dan virus..

Aku paserah…

 

Moral: jangan cucuk banyak tempat nanti dapat penyakit berjangkit

 

Aku beli kerbau kaler pink..

Besar punya..

Boleh masuk movie, lagu banyak, banyak, banyak..

Nota pown..

Ini aku tak paserah..

 

Tapi tiap aku aku konek connect..

Nak guna atau nak transfer file

PC aku mesti hang..

Tapi aku pasrah..

 

Apakah ia ibarat..

Kereta kancil yang pakai enjin ferari…

Tiru ayat Adiputra budak genius..

Dan aku terus paserah..

 

Mari pegi minum…

 

*Kerbau Pink –> takde kaitan dengan najis mughallazah

Buffalo Inc..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...