Tuesday, April 5, 2011

Umrah

Perghhhh

Giler lama x updet..

Cam merajuk pon ade belog nie..

Masa nak updet aje yang takde tapi

kadang-kadang curi2 jugak berbelog walking ke sana ke mari..

Baca aje..

X dan nak tinggal signature jer

Punya laa sibuk ye kawan2..

 

Minggu lepas queen dan king aku datang sini

Nak spotcheck anak dara dier buat umrah

So sebagai anak yang solehah

aku pon ikut laa sama temankan derang

Sebenarnya rindu nak ngendeng2 dengan mak bapak

 

Dah kalau kau ke sana dengan queen..

Tak dapat laa ko nak membela bantal sampai ke cerah

Seawal subuh pukul 3 dah kejut ajak g mesjid..

Apa ko nak tido?

Abis ko datang sini nak tido aje  laa yer..

Haaa kan tak pasal dapat tazkirah free..

IMG_0147

Dataran masjidil haram lepas asar..

Tetap ramai yang tawaf walaupon panas terik

Aku pon tanya soklan bonus kat Queen

Aku: Mak derang ni kebal erk..tak reti panas ke tawaf terik2 camni

Queen: Ye lah sebab kat padang mahsyar sok lagi panas..Sejengkal ajer jarak matahari ngan kepala nko..

Aku: Gulppp

Hamik kau…sedas dier kasik..

IMG_0150

Ni plak jemaah kua dari Haram

Lepas solat Isyak..

 

Alhamdulillah semuanya dipermudahkan..

Walaupon dengan jemaah yang ramai

Cuaca panas terik..

Selamat buat umrah dan ziarah kat sini

Dah selamat  kembali dah pon ke tanah air

Semoga mendapat umrah yang mabrur..

Amin…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...