Saturday, April 9, 2011

Tupperware..modal nak updet vlog..

Ade kawan2 tegur

Sakit cam kena keratitis, konjunktivitis ble tengok

Aku g keje pakai beg ni..

IMG_0168

Ape tak lawa ke beg aku g keje nie..

Baju ade 3 poket, cukup laa nak isi bagai2..

Beg tu isi botol air mineral jer..

Dan jajan2 untuk di makan kat opis

Balik keje dah kosong..

Melenggang patah2 laaa balik umah..

 

Zety, in case klu ko pelik

Camne beg pink tu ble sampai kat tangan aku

Ko tanya mak, die yang bawak masa pegi haji

Pastu balik barang die banyak, die turunkan kat aku

Jadiknye beg tu berbakti kat aku hari2 pegi keje

 

Pastu baru ni

Kawan yg baru balik bercuti

Hadiahkan set nie

IMG_0169

Thanks der..wa ske sgt set nie

Kat dalam siap ade partition lagi

Siap sudu garfu ngan beg skali

Nampaknya der, lu nak wa bekal asam pedas hari2 g keje ni

Lu bajet wa nak berkelah kat spital hari2 ye..

Konsep recycle lagi..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...