Wednesday, April 6, 2011

Aku ber-premium beautiful

Akibat dah tak sanggup melihat

Para selulit dan lelemak tetel

dengan tak malu2 bertenggek ke badan

Dengan peel malas nak bersenam

Ngan pantang nengok makanan depan mata

Pastu menyesal ble dah terhongeh2 kekenyangan

 

Aku pon tak tau

Jampi ape Kak Wati dah tiup

Sampai aku terpedaya beli set nie

Tapi so far baca pengalaman2 orang yang ber-premium beautiful

Positif..

Ye positif bila bertahan dan sanggup kena jerut perut dan paru2 selama 8 jam

IMG_0156

Mula2 nak pakai..

Wa cakap lu memang hazab..

Mau ilang gak laa kalori barang 100-200 masa nak pasang cangkuks tu

Giler banyak..

Jenuh duk kempis2 kan perut..

Nampaknya aku kena bangun sejam awal nak pegi keja semata-mata nak pakai pb neh

Elok lepas pakai..

Memang laa dari bodi cam adibah noor

Dan2 macam maya karin..

Elok bershape bagai..

Tegak semacam ajer lepas tuh

 

Hari ni..

Pas pakai pb

Belasah nasik, ayam masak lemak cili api,

siap pakej telur masin, sambal ikan bilis n tempe goreng

Mau mentah2 tolak nasik

Sangat kufur nikmat nya tu

Masa makan elok lagi walopon duduk tegak cam erra pazira

Lepas makan…

Hambek kau..

Sengkak gaster ngan alveoli..

Dan2 itu jugak ku tanggal semua..

Failed…

 

Jangan jadik hangat2 taik ayam sudah

Pakai…jangan tak pakai..

Bertabahlah..

Beauty is pain..

4 comments:

DeLancrettLurpak said...

mahal kan PB? berapakah ko beli? aku teringin, tapi aku kedekut, hahahahaha

Nashays said...

jgn berkira nk cantik..uhuhuuu
tang harga alamak x byr pon lg.org tu suh kira sendri lak tu..2k lebih gak laa..pasni aku pose manjang..klu lapar aku jerut lg kuat tang perut..

fika79 said...

Haha,aku dok pki benda alah beauty premium ni a..mmg seksa jiwa dan raga,aduih betulla beauty is pain..

Nashays said...

pe nak buat..tu belum hazab nak g toilet tuh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...