Sunday, April 24, 2011

Pogress premium beautiful

Yeaa…

In case yang tau aku pakai pb

Macam ade aje orang nak amik tau kan..

Jangan ingat aku sudah jadik defaulter pada corset tersebut

Setakat ni masih compliance lagi

Kengkadang jer in the event corset tak kering

Aku tak pakai

Kengkadang buat2 lembab..

 

Perubahan..?

Aku compliance pakai pon dah cukup bagus..

So far kalau nak ngelat pon seminggu sekali aje

Aku kasik body aku rest dari kena peluk Fahrin Ahmad corset

Hari lain…yeaaaa berjaya bertahan

Kadang kalau datang sawan…

Tido malam pon pakai pb..

See..

Sangat selesa

 

Sebelum2 nie bukan tak pernah bercorset

P setengah hari jer

Pastu aku buat2 tak nampak dah korset tu..

 

Berat badan plak..

Baru pakai dalam 2 minggu

Timbang ikhlas masa first day pakai pb

Ngan latest..

Kurang 2 kilo..

Tu pon diet ngelat2 gak tu

Belasah pulut sambal, supper lewat malam..

Tu belum kira steak TGI lagi

Rasanya kalau strict mau cutting lisa surihani

 

Setting baik punya amik gambar

IMG_0178

Pakai kot tanpa kesan pecah merekah apabila duduk

 

Skang tangan gatal2 godak background blog..

Amik free jer dari sini

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...