Saturday, April 9, 2011

Premium beautiful - Ujian sebenar bermula

Oleh sebab 2 3 hari lepas aku bercuti
Annual leave tapi dah jadi orang sakit
Aku dah mula laa trial and error
Ber-pb kat rumah
Siap set masa brapa lama aku pakai
Bukan apa, senang nak bajet
Pukul berapa nak bangun dan
berapa lama ambil masa untuk bersiap
Tau sajalaa pagi adalah masa yang sangat sesuai
Untuk terhegeh-hegeh bersiap


Sebelum2 ni
Aku kejap pakai kejap bukak
Punya tak compliance
Agak2 aku senak, tak selesa bernapas
Cecepat aku bukak..
Ngelat..
Mana ble drastik pakai 8 jam..
Badan kena slowly adapt
Bile pakai senak tu
Aku bukan jenis orang yang pakai korset
Sebelum2 ni beli pon aku pakai sekali 2 kali
Pastu terus aku buat2 tak nampak dah


Tapi yang ni
Nak buat2 tak nampak adalah satu dosa besar 
So nak tak nak, kena pakai laa jugak
Walaupon bila pakai ko akan terasa seperti
Dipeluk ketat2..
So sebab tu aku paksa jugak merasakan seolah dipeluk ketat2
Oleh Fahrin Ahmad
Bila aku dah kurus sok komfom Fahrin Ahmad pelok lagik ketat..
Percayalahhhh...


Setakat ni nak cakap besar pon awal sangat
Baru nak cecah setengah hari
So far agak selesa laa jugak
P tak tau laa pas makan karang
Lepas bekfes tadi pon aku dah rasa sesak
Jalan kaki g keje aku rs badan panas aje
Ke tu psikologi jer..


Kawan aku kata aku nampak sembab
Aku terima sebab
Aku sheme2 lagi..
Ofkos sinus aku tengah inflamed skang nie..
Ko tunggu sok pas sheme2 aku clear


Ya bodi..
Teruskan bertahan..





2 comments:

Golden Rose said...

xpe...bersusah-susah sekarang bercat walking kemdian

Nashays said...

saya suka kata2 itu..wakakakaaa

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...