Monday, April 11, 2011

Zithromax ke Avalox

Demam tak kebah-kebah
Turun naik dibuatnya
Cam currency pulak


Citernye
Zithromax dah complete 3 doses
Tapi cendol pekat likat tetap ada..
Eyh korang dah makan ke..?
Takpe..
Kalau takde selera, atau selera terbantut
Baik untuk kesihatan..


Cukup pakej demam
Ngan cendol pseudomonas
Jumpa doktor lagi
Saja jer kan nak suh jumpa 2 3 kali
Nasib baik tak ensem
Takde laa bersalah nak buat muka mintak mc toya


Dapat antibiotik baru
Avalox



Pelik laa pulak..
Apakah Zithromax sudah resistan kat aku
Tak penah2 amik Zithromax
Sekali amik tak berkesan
Kuman2 kat badan aku ni dah pasang pendinding agaknya


Tu nasib baik tak prescribe Zinnat sendiri..


Semoga berjaya..


Sumber gambar: google





3 comments:

mama_umar_maryam said...

ko demam sbb berPB tu kot,hashahah,gilelah bsnes PB smpi ke jeddah nun, klu juai kt mak2 arab laku tu woii,

Nashays said...

ko nak suh aku jual ke?aku tolong beli boleh laaa..p best zety..aku ble pakai time tido lg..main kutu pb..

DeLancrettLurpak said...

ape2 pun, jaga diri weyyy..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...