Monday, April 25, 2011

Dan winter pon berlalu bersama cinta hatiku..

Disebalik wajah yang garang cute

Jiwa yang kental dan tabah

Terselit setaman bunge ros dalam hati

 

Musim sejuk berlalu..

Dah takde dah malam yang panjang

Amik kau subuh pukul 4 pagi

Buat2 tak nampak langsir ko pepagi nak solat subuh

 

Seawal 7.30 pagi

Suhu dah cecah 30 darjah

Dah laa terik, kering plak tu

 

Tengahari..

Kena panas sket muka dah bertukar pink

Mau dekat 40 darjah rasanya

Tapi bila petang

Panas berangin..

Kadang siap boleh kena sandstorm lagi..

IMG_0183

Malam pulak rasa membahang

Rindunya pada cinta semusim itu..

 

Selamat tinggal cinta semusim

Ku pasti akan merinduimu..

Semoga hidayah Allah sentiasa bersamamu

Dan semoga dengan rahmatnya

Kita akan dipertemukan lagi pada musim yang akan datang

8 comments:

DeLancrettLurpak said...

ko suke winter eh dkt sana? aku suke gile sprind and summer dkt sini, heheheh

hmins said...

Summer pon takpe. Sya dok kat tanah suci Mekah dan Madinah. Beruntung dpt kerja umrah selalu. Lagi pon rejeki ok. Ya moga hidayah serta rahmat Allah sentiasa bersama kita..

Nashays said...

DLL: winter sgt best..windy, breezy...sejuk...dah summer, panas bdentum..

hmins: summer ni ramai jemaah dtg buat umrah..kn tunggu pas musim haji..lebih khusyuk..

Nadhirah-chan said...

wahh duduk dekat sana , huhu bertuah ^^

Nashays said...

Nadhirah: tq..nak dtg blehh

mama_umar_maryam said...

enjoy sumer musim as much as u can shar ;)

mama_umar_maryam said...

mish u ;)

アヌム ちゃん~~ said...

salam.bila la nak sampai ke sana ni..huhu..btw,nashays belajar amek ape kat sana..lama lagi?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...