Tuesday, May 25, 2010

Saya sangat rajin untuk join giveaway hari ni

image

Kaki cik maryam nie adalah bersempena dengan 1st giveaway mama_umar_maryam yang akan menyambut besday nya weken nie..

 

Hebat sangat ye Maryam nie..boleh taip menggunakan kaki aje ye puan2…

 

Ini mesti masa mak nyer mengandungkan Maryam, keje updet blog ajer…:P

 

Dengar sini orang2 kampung..

Jom ramai2 teka mereka2 nie nak g mana…??

Hohhh sungguh berahsia ko ngan aku ye Zety..

Walaupon aku jiran ko..xde bagitau nak g mana..huhuuuu

 

Aku teka korang nak g

1. Umah Cik Ta

2. Sg Lopo piknik…:D

 

Betul kan aku teka….winkwink

1 comment:

mama_umar_maryam said...

lalalalala..maceh sudi join,nntkan jwpnnye pas bday aku ;)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...