Sunday, May 23, 2010

Saya mahu pakai braces

Tu pon nak bgtau orang ker..

Hurmmmm

 

Tak tau 2 3 menjak nie..

Bila amik gambar..

Dah macam iklan kolget lak..

Gigi begitu menonjolkan diri..

Knowing dat I have a very big gigi kapak..

Tapi setakat ni..

Belom laa ade lagi orang nyanyi lagu Halimah Jongang bila aku lalu..

Awasss kalian…..

 

Tengok kesan lepas pakai braces itu sungguh cantik..

Tengok aje gigi  Nana sebelum pakai braces..

nanaaf1

Dan Nana selepas bukak braces..

nana-af

Sangat2 berbaloi tahan sakit kalau kesan nya sebegini cantik..

 

Sumber gambar: Google

7 comments:

White Bird said...

pas ni jadi manusia bergigi besi la erk..

kena hati2 ni ..kang kena geget :p

i.am.belle said...

mmg mujarab pakai braces. gigi cantik tersusun tp nak pantang makan tu ler azab sikit xD

Nashays said...

huhuuuu...pasni nak usyar nak pasang braces..sambil main2 mata ngn mana2 dato kut leh sponsor wat gigi..tak pon nak karang surat kat oprah, tyra bank ke mintak free tlg sponsorkan sambil leh masok tv...ekekeee

qellissa said...

i pon nak pakai braces gak...mesti lg menawan senyuman nanti kan..=).. tp seksa nak pakai menda ni..mkn pon susah..

Nashays said...

qel: jom kita pakai sama2...sama2 seksa..aci tak..??gagagagaaa...nak cantik punya pasal..

s h e e said...

bile nk pakai dear...hehe...sha pon planning nk pakai gak...gigi x lawa...huhuh...

Anonymous said...

masa cabut gigi sakit x...........:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...