Thursday, May 13, 2010

Saya mahu pegi cuti…

Ketika menulis entri ini..

Hati berbunga- bunga sungguh..

Sebab..

Yeaaaa..

Petang ni saya mahu pergi bercuti ke Bandung dan Jakarta..

Lalalalaaaa…

 

Yang buat extra best adalah..

1st time pegi dengan kawan2 yang best..

Dan bukan atas urusan bekerja..

Hahahahaaaaaa..

 

Yang tak best..

Plan mahu bercuti ini sudah lama..

Bila jumpa tiket yang kira boleh tahan harganya..

Terus book..

Dengan harapan masa tu dah dapat bonus..

Tapi sampai ke saat aku buat entri nie..

Bonus..nan hadooo..

Huhuhuhuuuuu…

 

Mahu bercuti pon kontrolbasi kontroversi..

Itulah susahnya bila ada kawan2 baik yang satu ofis…

Sape nak layan ko bercuti sesama..

Atau hangout sesama pada masa bekerja.,..

Apa kau ingat kampeni ini bapak kau yang punya..

Suka suki mahu cuti ramai2.. :(

 

Owhh..

Ikut hati mau saja cabut awal hari ini..

Mandi..final packing..

Tetiba ada pula selebration nurses day kat ofis..

Huhhh..

Dan boss macam tau2 aje aku nak cilok awal..

Tu pasal kena jadik bidan bersalin terjun untuk jadi MC laa plak..

Kawan2..sabar aje lah melayan kegedikan tahap dewa ku..

 

Hati sangat gembira neh..

Dengan ini aku mengumumkan..

Aku bercuti tanpa bawak laptop, dsb..

Secara tidak langsung blog akan bercuti dari bersiaran..lalalaa..

 

Nanti akan diupdet cerita percutian tanpa bonus ini..

Sebab bila bercuti tanpa bonus..

Aktiviti wajib adalah ambik gambar sahaja ye..

Boleh tiru tips ni jika mahu..:)

 

Tatataaaaaa….

4 comments:

s h a said...

nk itot!!!..hehe...bawak gamba santek2 yew nashays syg...

Nashays said...

hihihi....bolehhhh

Shoffee said...

salam..

Baru plan nak cuti di bandung dgn jakarta gak.. maybe dlm 2-3 bulan lagi ke.. anyway happy holiday!

MSR @Blogger

Nashays said...

msr: nnt bleh share experience kannn

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...