Tuesday, May 25, 2010

Percik – Review makanan

Ni entri feveret nih..

Walaupon dalam misi nak diet…

Sesekali bila pegi tempat makan baru..

Suka buat review..

Tapi ini adalah ikut tekak aku..

Lain orang lain tekak nye..

 

Ahad lepas..

Rasa teringin sangat nak makan ayam percik

So pegi laa kat Restoren Yati Ayam Percik kat Sec 9 Bangi..

Kira ni adalah antara cawangan yang baru buka

Yang kat Saujana Prima tu tak penah lak aku pegi..

 

DSC00460

Bandung cincau..sedap sangat

Yang penting gelas die unik..

Macam botol mayonis tapi ada tangkai..

 

DSC00462

Nasik kerabu..

Kalau kat KB punya Yati..

Nasik nya warna puteh..

P yang ni warna biru..

 

DSC00463

Ayam percik..

Yang digoreng..

Aku amik yang 1/4 punya..

Kata diet…

DSC00464

Solok lada..

Tak sedap..

Filling die dry sangat..

 

Out of 5, aku bagi 2.5

Air aje yang sedap..

Nasik kerabu baik laa makan yang ori kat Yati KB nun..

 

Interior design kedai memang cantik..

Tapi nasik kerabu..hurmmm kureng..

Servis pon…pekerja semua nampak penat aje..

Menu lain aku tak try lagi ye..

4 comments:

nur hidayah isa said...

seumur hidup tak pernah makan nasik kerabu..sedap ke ek..hehehe :)

Nashays said...

sedap p klu ai makan, tak gaulkan ulamnyer... :)

s h e e said...

wahh...ayam tu nampak besh...nk jugak...hehe...dekat da tu ngan aishah kalo kt bangi...hehe...nashays duk mane ek?

nuriz said...

sedapnye,lama tak makan solok lada, bandung cincau pun sedap huhu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...