Saturday, May 7, 2011

Selamat Hari Ibu..Lebiu

Aku text dia..
" Selamat Hari Ibu..Thanks for being my mom..Lebiu.. "


Saat itu air mata aku dah bergenang
Rindukan dia..
Hati kristal lak malam2..


Aku penah tanya
Mak, ko sayang aku tak?
Aku selamba jer ber aku-nko ngan mak aku
Sekali die balas
Yang ko ngengada sangat ni kenapa..?
Pegi sana jejauh aku nak buat keje neh..
Hampehhhh


Yang pasti
Dia adalah anugerah terindah yang Allah berikan padaku
Kerana aku tak pilih dia untuk jadik mak aku
Macam aku pilih kekasih hati
Dia juga tak memilih aku untuk jadik anaknya


Aku tau dia sayangkan aku
Buktinya tiap kali aku balik
Makanan yang aku suka dah siap masak
Walaupon aku tak penah bgtau benda yang aku suka makan 
Tiap kali aku nak balik
Dia dah siap masak suh bawak bekal
Tapi aku bangsa pemalas, aku tapau semua dalam perut
Bila aku tersibuk, tak sempat nak call
Dia akan tepon tanya khabar..



Tak penah bgtau dia
Bagaimana rasa sayangnya aku padanya
Aneh kan...
Nak cakap ailebiu pada kekasih lagi senang

Aniwei, tak cakap ailebiu tak bermakna tak sayang
Setiap orang ada cara masing2 nak express rasa dalam hati kan..
Tapi kalau pada kekasih
Aku demand suh cakap ailebiu setiap hari..
Muahahahaaaaaa....




2 comments:

HonEyBuNNy said...

selamat hari ibu untuk semua ibu2 d dunia...;_0

Nashays said...

:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...