Wednesday, May 18, 2011

Aku yang lovely


Tag dari minah yang ske makan butter Lurpak..
Noks, ko ske Lurpak merah ke biru..
Jangan makan yang biru byk sangat..
Nanti kena darah tinggi..
Mentang2 kat sini takde Lurpak..
Tapi ape ade hal..
Almarai ader..
Murah Sedap sket dari Lurpak yang mahal berdentum kat Giant Nilai

Saja nak kasik aku stim updet belog kan pepetang Rabu nan hening neh
Tau tau aje esok aku nak bersenang lenang di hari minggu..
Belog aku xde laa lefeli (podah punye humble.)
Sebab yang lefeli itu aku jer...
Tapi ku ambil jua tag ni sebab
Aku ter-berkenan ngan konsep2 inglish edukesyen neh


Skrol2 ke bawah..

Eh apsal kena jawab soklan lak neh..
Manjanya....

1. Dah

2. Entri ni aku dedak-kasikan kat nko..
Terfeeling bagi ucapan kat radio laa plak..
Zaman baru nak naik, radio memang ske bab2 dedak-kasi ni kan
Tuju2 lagu bagai...
Kebabommmm..Ganda 25 bro!!

3. 7 things about about me..
-  Tinggi ngam2 5 kaki
Kalau lebih satu kaki dah tentu aku kat Paris skang
Lelagi taim summer ni kan..masyukkk ber-runaway
Elehhh tinggi jer kurang
Ko tunggu aku bukak mulut
Kalau tak, takkan ade satu mat salleh kata
Aku big mouth..He-laka erk..

-  Suka kasut..tp skang since umah kecik, beragak laa jugak nak beli..
Lagipon manjang pakai baju hitam, ape sgt laa kasut berwarna-warni
Asyik beli kasut nak pakai kat Mesia
Macam ko balik tiap2 bulan nak attend function

-  Suka henbeg gak..Tu pon sama..Kena beragak nak beli..
Takut kurier surrender nak bawak balik barang aku sok

-  Aku punya impian satu hari nanti
Nak buat Europe Tour sebagai backpacker..
Tapi nampak gaya, cam x tercapai jer tang backpacker tu

-  Hari ni kan konon2nya nak kurangkan makan
Tapi oleh sebab bangun dah lambat, bekfes pisang jer lah
Sampai opis nak brunch spageti, xde laa plak rini
So aku tala Macaroni cheese
Skang tengah kemam kurma kering 
Lepas ni kalau tak kenyang gak
Cekedis Lays perisa French Cheese ni aku sosah
Kalau tak aku nak geledah laci Dodi
Tapi selalunya aku akan jumpa biskut McVities
Eh tetiba nak makan biskut tiger laa plak
Sedap erk cecah2 ngan Milo panas..
Tu jer laa perangai Melayu yang takle tinggal

-  Ade lagi info poyo
Tak ske makan nasik...
Konon nak diet kan..
Tapi kalau nasik kat umah orang jer laju plak
So kalau nak jemput habiskan lauk, 
Tepon ajer..berdesup aku datang..

- Ni last erk..
Apsal aku rasa cam dah banyak nie..
Ape lagi erk..
Owh lupe lak..
Aku single..nak kawen ngan saye..
(Aksi kena macam mamat debab citer gila2 remaja tu, Kuzie ke haper nama die)
Comel Faizal Husin masa tu erk..eh!!
Sambungan citer di entri akan datang....
Tak balik keje aku kang..

2 comments:

DeLancrettLurpak said...

Nyah, aku suke lurpak slightly salted. Hehehe. Ko buat karangan PMR nyah, hehehehe.

Ko suka henbeg nok? aku sukak gak.. banyak dah ke hasil collection ko? Share la weyy

Nashays said...

jangan diletak sekali henbeg tu..x pasal kesedaran aku dtg kang..tapi ble jejak kaki kat soping kompleks, langsung aku amnesia bilangan beg..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...