Monday, May 9, 2011

Hari ibu marin

Bukan marin laut tu..

Saja nak tulis camtu..

Eja kelmarin tp sebut nye kemarin, maghin..

Kalau orang Brunei kata kelemari..

Kalau dua hari lepas kata kelemari behari..

Eh…terepek repek sampai ke situ plak..

 

Aku mintak tolong sepupu aku yang sengal comel (ayat bodeks)

Belikan aku satu bouquet

Bagi kat queen aku kat umah

Memang best arr sepupu aku neh.. (bodekss lagi)

 

Pastu aku kol die

Angkat tepon jer die gelak2..

Sampai tak tercakap orang tua tue..

Purak2 plak tanya apsal ko kasik aku bunge

Bukan leh makan pon bunge nie..

Elehh padahal ko hepi kan…mueheheheee..

:)

4 comments:

mama_umar_maryam said...

aloloo..sweeetttnyer...aku rs mak ko simpan lg duit kepok2 aritu tuh,hahahaha

Nashays said...

iye kot..aku x kasik die tukar..wakakakaaa..windu weh nak jimba..

anumuchan said...

aa..xbrapa phm..huhu..tp nk gk komen..heee
bestnye kalau dpt bunge kan.huhu..

qellissa said...

sukerlah tu mak u dapat bungerrrr...hihihi..mesti dia happy coz anak dia tetap igt nk beli bunga walaupon jauh kan..kan..kan..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...