Friday, November 13, 2009

Pelangi petang

Petang Jumaat...esok cuti..yeah..bole bgn lambat sket dari biasa..atau tidur balik lepas Subuh..sesekali tido lepas subuh takpe tak boleh

Stress level: 8/ 10

Aku bosan..aku xde mood nak keje..aku nak termenung jer rini..

Juga sedikit malas nak layan..sebab untuk 6 minggu yang seterusnya aku kn coordinate program khas untuk mergekan kumpulan student yang besar..

Tu laa sape suh gatal amik student ramai2 skang dah pening kepala nak ngajar..

Ade beberapa kumpulan yang nak exam, yang patut lead vetting soalan tu x sihat so seme mcm pandang2 kat aku n seolah2 dalam hati mereka berkata..this is 4 u..

Ya Allah, permudahkanlah semua urusan ku..

Apsal tajuk entri tu semacam? Sebab masa ketika ini aku sedang dengar lagu tu walaupun aku x suka sgt lagu2 Sudirman..Alfatihah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...