Tuesday, February 24, 2009

Ape pasal benda x cantik tue ader kat atas....


xde rotan akar pon berguna...

Eiii nyibuk jer...g laa main jejauh....

Hahahaa..untuk preparation footloose nite bln depan..aku dah beli baju the red glitters ikut theme laa nie kononnya...cam kelakar lak pakai baju camtu..x penah seumur hidup aku pakai...amik nak...

Nak nak plak pakai ngn legging kaler putih...hahhha..kelakar laa...menurut personal beauty advisor aku yg x bergaji, aku kena pakai ngn belt yang besar..lagi nampak ranggi...zety kater legging aku macam leging che umaiiii

ini adalah sebahagian dari hasil tangkapan aku n kengkawan yang patutnya nak teman kak men beli rotan untuk takutnya hero2 dier alih2 x dapat rotan akar pon berguna..itulah rotan pada hari ini....zety pon dapat rotan jugak cuma shiro yang menten x beli aper

tengoklaa hasilnya malam tu nanti...
apsal jadik kaler oren lak nie..sila abaikan warna baju tu ye...owh lupe lak, aku snap pakai henpon aku yang mahal...

P/S: aku dah try baju tu..pakai legging macam nak masuk rancangan "bolos saja dinding itu" n baju lak nampaknya shiro yang kena pakai pasni..aku xmo type kat sini..sah2 korang gelakkan aku....
:-D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...