Saturday, February 7, 2009

Ikan jenahak, kepah, sotong goreng n pepahat...

Alamak aper tue...???Macam best jer bunyi nyer...

Ye tu lah menu saya n kawan2 saya semalam...pas keje kitorang g Bagan Lalang untuk memenuhi hajat saya yang dah lama sangat nak makan pepahat sweet n sour...sedap betul semalam...

All the way gelak manjang..baser laa bila Sha, Ekin n Ucu jumpe...kembang pipi...

sebenarnya nak gak amik bahan bukti maser tu p mintak maaf laaaa ms tu fon saya memang lapar gle so x dapat nak amik...imagine jer laa camner best nyer kitorang makan sampai kan saya terlupa yang saya tengah diet skang..

kepah n pepahat yang nyorok kat bawah2 pon saya leh jumpa jugak...walaupun tengah diet, saya lah orang yang paling banyak makn semalam...

So esok saya kena workout lebih untuk burn the calorie yang makan semalam...lambatnya petang nak jogging nih!! ye ye laa tue...

* saya merajuk ngn Ribena sebab dier xmo teman saya g PC Fair..huhu...xnak kawan ngn dier...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...