Saturday, February 7, 2009

Hari ini hari Sabtu..

Ape yang lebih menarik bila hari Sabtu tiba...selain dari boleh bgn lambat sambil bermalas-malasan depan TV.tgu perut lapar baru nak cari makan..bosan kan..

P hari Sabtu hari ni lain sket dari hari Sabtu saya yang biasa...kat stadium tertutup Nilai hari ni ader PC Fair by USIM. So, saya n Ekin g bekfes kat gerai2 yang student bukak. Teringat zaman2 student dulu..klu ader fair kitorang laaa yang paling kecoh skali ngusik orang, nak meniaga tu lambat sket laaa p klu nak membeli or tolong promote xde hal...

Konon nak g sevey2 netbook p x banyak lak booth yang bukak..mebi ms tu awal lagi kan...so saya sempatlaaa rembat mp4 player kaler pink yang dah lama saya idamkan...huhu..alasan kononnya pasni sambil g jogging leh laa dengar lagu...so saya akan jadi lebih bersemangat nak berlari...huhu...

Ekin plak berjaya rembat ext hard drive 320 GB yang dah lama dia idam2kan..puas hati kan...

Back to the MP4 player tadi..skang saya tengah pening camner nak operate benda nie..apsal renyah sangat...???x sabo nak isi lagu yang best-best..

P bile laa nak dapat netbook nie..??dan saat ini saya tengah confuse ok x klu beli Dell yang skali ngn maxis broadband tue....tolongggggggg

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...