Sunday, March 1, 2009

Open letter to my CEO

Kepada CEO saya yang baik hati,

Pertama sekali saya ingin mengucapkan terima kasih infiniti atas suntikan bonus dan increment yang baru saya dapat baru2 ini. Saya rasa sungguh terharu atas penghargaan tersebut. Saya rasa x sesia saya berkhidmat dengan penuh taat setia (walaupun kengkadang saye ngular gak...*-*). Saya harap dengan saguhati tersebut akan meningkatkan lagi semangat saya untuk bekerja bersungguh2 dan secara tidak langsung menutup cerita2 n gosip yang saya akan berhenti keje dan keje ngan company lain..hehehehe

Dengan saguhati itu juga maka dapatlah saya recover atas kesugulan saya baru2 ini kerana telah mencium bontot nissan sentra jiran saya yang @#$%^&. Kemalangan tersebut telah menyebabkan saya hilang mood untuk blogging seterusnya saya mengalami depresi tahap ringan. Walaubagaimanapun, saya bersyukur kucing siam saya tetap maintain hensem, tanpa sebarang cacat cela pon...I lebiu bebeh...

Terima kaseh juga atas sokongan dari kawan2, pengikut2 setia yang sentiasa sedia membantu awek cantek yang dalam kesusahan dengan memberi cadangan n x kurang gak idea nak menjahanamkan..Tetapi saya faham, memang menjadi lumrah awek cantek, bila ditimpa kesusahan maka berebut2laaa mamat yang akan menolong..huahuahua...

Hari ini mood saya baik sket, mood nak memblog dah kembali sebab saya baru balik menjalani terapi kat taman equine..x sangka dah lari jauh pon bleh jumpa gak kroni..che as pon tengah sebok nak cari baju untuk malam kaki longgar 10hb nie...red gelites taw (dah pektis lom tarian tue as..??)..yang penting mesti geli..dan saya sempat rembat satu seluar untuk aktiviti berjogging bagi menggantikan seluar yang koyak dek kena belasah ngn budak masa lawan netball dulu...n sport bra.....hahahaa..(shud i mention diz..???)

gamba??tunggu laa bila mak dah menggayakannya nanti..p seluar jer taw..yang satu lagi tue hazab....

owh lupe lak nak bgtau, mlm tadi saya xle tidur nyenyak sebab sakit perut...sib bek kol ucu yang tengah nite duty kat nci, nak tny physician oncall die leh pecaya x..klu x mesti perut mak dah kena belah masa nie...n saya leh gak tahan sakit setelah megamalkan deep breathing exercise, imaginary technique, relaxation therapy, last2 leh gak saya tidur balik..tahan taw tanpa sebagai analgesic...

bila jumpe doktor mesti doktor akan tulih camni

c/o pain at the epigastric area, rate at 8.
cramping and colicky in nature.
rebound tenderness present at the epigastric and mc burney's point.
no diarrhea, had nausea but no vomitting

p saya rasa mebi gastritis p saya x penah ader hx gastritis sebelum nie. makan ok jer..even i did not skip my dinner yesterday...or mebi appendix memang tengah inflammed. Boleh x kiter observe jer dulu....berdebar2nyer..

sekarang sakit lagi x?? sakit p bleh tahan klu x takkan sampai ke equine tadi...

have a nice day.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...