Monday, March 2, 2009

Memoir jiwa kering

adoiiii..ujan lak malam nie.menggebu2 mata p xnak tido. tengok lak one tree hill citer org nak kawin...sunyi jiwa mak..huhu...

mak bosan laa ngn hidup mak.hari2 wat keje rutin. bangun, g keje, wat keje, balik g jogging or g lepak ngan kengkawan. malam tengok tv bergantung pada hari n story...meh mak nak wat jadual hidup mak

klu hari keje
6300-7000: Bangun, solat
8000-5300: G keje...berkhidmat untuk agama, nusa bangsa
6000-7000: Hang out ngn kawan, makan, jogging, senam
9000 tengok tv(ugly betty, desperate housewife, csi, house, raja lawak pon ble), iron baju.pk esok lak nak pakai baju aper sambil baca buku

kalu hari cuti lak
6300: bangun untuk solat pastu tido balik
8000: bangun n bersenam klu x sambung lagi tido
1000: klu mata leh tido sambung lagi, bergantung pada status gaster lak.Bila gaster dah keluarkan HCL kena bangun untuk lengkapkan digestion process
1200: tengok tv, keluar ngn ucu (ni sorang jer laaa kawan saya). Mlawat kawasan: alamanda, seremban, kl, (bergantung pulak pada status wallet) sambil menggembirakan peniaga shopping kompleks
9000: balik prepare untuk keje esok lak...

bosannya hidup saya..persoalannya bila rutin ini akan berubah???

saya nak jadual saya
0600: bangun, solat berjemaah, prepare breakfast
8000-0600: keje.tolong dier carik rezeki so that saye x perlu mintak duit dier untuk beli compact powder, lipstick
0700-0900: masak, kemas umah, makan malam, solat berjemaah
1000: gosok baju saya n dier

weken lak:
saya x perlu risau nak buat apa sebab saya selalu percaya bahawa berdua lagi baik tapi siapa dier tue, bila dier nak datang melengkapkan hidup saya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...