Monday, March 7, 2011

Kat mana tu ye..

image 

Sumber: wired destination..

 

Bukan kelas geografi..

Tapi ada satu minah mata hijau..

Tanya kawan aku yang dari negara Waka Waka

Malaysia tu negara apa?

 

Waka waka pon bukak peta

Tunjuk mana negaraku yang tercinta itu..

Huh..ade jugak lagi manusia yang tak tau kat mana

Komfem gagal ilmu alam alam..

 

Tapi dulu aku penah tanya satu minah jugak

Dari mana..

Dia kata “Trinidad Tobago”..

Saya angguk-angguk ke”tahu”an

Owh…very nice kantri….

 

Balik opis..

Cecepat gugel trinidad tobago duk tang mana…

;)

4 comments:

DrSinga said...

wanita Trinidad Tobago dalam Miss world cantik2 !!

Nashays said...

ye ke..p apsal yg ada kat sini mcm miss world yg awal2 lagi x layak masok miss world..ekekeke

mama iris said...

hahah..betol2..ada je org x tau negara kite....hehheh....anyway,geografi saya B,time kasih..ekeke..

Nashays said...

owh sy plak x tau camne dpt A..
dah laa x tau trinidad tobago kat mn..ehehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...