Monday, November 29, 2010

Rambut oh rambut

Sejak2 nie kan..

Cam perasan jer..

Rambut jadik makin kering..

Hujung rambut bercabang macam penyapu lidi

 

Kawan2 kata tu normal sebab

Air kat sini air keras..

Keras…??

Mineral sodium die agak tinggi..

Hmmm patutlaaa..

Bila syampu rambut..

Picit banyak mana pon..

Nan hadoo buehnyer..

 

Potong rambut..??

Elok jugak tu..

G pon dah lama tak simpan rambut pendek..

Tapi kos nak potong rambut untuk pompuan kat sini

Teramatlaa berdentum mahalnya..

Paling tidak pon

Terpaksa laa mintak bantuan kawan2

Tu pon hasilnya belum tentu mengkonvinskan..

Uhuhuuuuu…

Jadik bahan eksperimen ader laaa..

 

Kalau potong rambut pendek mesti comel kan….

Macam nie…

image

Tapi kalau simpan terus rambut panjang

Pon comel dan ayu jugak..

Eh…tetiba tertukar pikiran lak..

Sayang pulak nak potong bila rambut dah panjang

Lagi2 bila tengok gambar nie..

image

Cantiknya rambut Umi Nazeera..

Dengar kata ajer..

 

Tengok rambut aje..

Jangan tengok benda lain…

5 comments:

mama_umar_maryam said...

potong je lah.....aku hasut ;p

Nashays said...

kena g giant klu nak potong rambut..

Lya Colours said...

potong je sdri
saya baru potong rambut
patah hati pny pasal
keh keh keh

Nashays said...

hahahaaaa...lya, hari tu dah potong sendri gak tp hasilnya...macam kena gigit aje...:P

Wahidah said...

potong sendirik la..dh pjg mengerbang mcm cik pon dh..hahaha...:P kalo nk meh i tlg potong kan..:P

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...