Tuesday, November 9, 2010

Flu vaccine..saye pon kena..

Haih...
Tak boleh nak larik..
Wat pe nak larik orang nak bagi
Live vaccine free

Selamat kena cucuk
Kat lengan lak tuh..
Kalau H1N1 dulu leh laa nak ngada2
Nak kat montot..
Skang tak berani nak ngengader..
Tadah je lah bila orang suh sua tangan..

Flu vaccine


Gambar sekadar hiasan..Dari Google
Bukan lengan aku..

Lepas cucuk tu ok lagi
Tapi esok nya..
Hmmm lenguh satu tangan..
Rasa cam bengkak jer tempat kena cucuk tu..
Padahal bukan banyak pon
0.5 mls jer..
Aduh...
Terasa berat plak henbeg yang disandang..
Ni yang buat hati meronta nak tukar ke henbeg baru neh...
Macam ni kerrr....



Panggg..lempang pipi dengan manjanya lepas tu...

Ada orang kata..
Lepas amik vacc nie
Demam laa..
Seme-seme laa...
Batuk laa...
Kiter...??
Alhamdulillah...
Mintak dijauhkan..
Setakat lenguh tangan ajer..
Boleh lagi suap nasik spageti masuk mulut...
Bukan cakap besar yer..

Haihhhh
Dalam ati nie duk berkata2..
Bila laa..orang nak belikan
coach nak buat sale...

2 comments:

Lya Colours said...

last kita kene cucuk masa form 3 kot
gila lama
x nak kene cucuk lagi
takuit

Nashays said...

cepat amik vaccine tu sementara stok amsih ada...:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...