Monday, November 8, 2010

Grilled chicken saye

Sesekali memasak kan..
Seronok nya lain macam..
Part paling best bila dah masak..
Fuhhhh..x sabar nak makan.
Dengan syarat rasanya tidak meloyakan tekak
Atau memungkinkan untuk pegi ED amik MC..

Menu of the day..
Percubaan pertama
Setelah jemu makan kat kafetaria..
Dan takde pasar malam yang boleh dilawat..
Atau kedai tomyam, paprik 

Amik kau..
Grilled ciken + Garlic bread..
 Bread Garlic Spread home made tau..
Bread beli kat Danube...

Ayam tu letak jer dalam oven..
Maklum la ade oven orang sediakan..
Makanya..
Konsep makanan sihat laa....
Tu pon beli yang dah marinate siap2 kat Carrefour..


Ape angin masak benda2 nie..
Sebab kat sini ni je yang saya reti masak..
Kalau fikir pasal makanan melayu
Otak saya jadik jammed
Sebab bahan mentah  tak reti nak carik
susah nak carik
So, masak laa ape yang ada..

Lagipun..
Nak masak benda2 camni cam senang aje kan..
Ngeeeee...
Lenkali kite try masak yang lain plak ye..

3 comments:

mr.curly said...

ooo ni kes xreti nk carik bahan mentah la yo..hikhik..food tu nmpak simple tp mesti sodappp..huhu

Lya Colours said...

best tuh
hujung minggu selalu makan lain dari yg lain sebab boring jugak dgn nasi

Nashays said...

mr curly: ko jgn tertipu ngan rupo..rso den x jamin yo...presentasi tu ponting

lya: hihihiiii..samer laa kite lya..tekak ni bukan leh caya sgt..pandai bosan de ngan nasik..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...