Monday, March 29, 2010

Demam ke? Owh tidak sama sekali

Hari Ahad yang sungguh bosan suci sekali semalam

Menjadi desperate housewife

Tidak jugak..

Aku adalah future hot housewife….:))

 

Faham2 laa kenapa jadik housewife..

Sebab belom pay day..Agak semput sedikit bulan ini..

Bersihkan Fullhouse, n pakai mini skirt ala2 Sang Hye Gyo :p

Gaya mesti ada…

 

Jadi tak rasa bersalah sebab tak jogging

Sama jugak tetap membakar kalori…

 

Umah dah kemas

Sket2 je laa..

Simpan tenaga… malas

Then terjelepuk depan TV

Faham aje TV hari Ahad ape yang best.. =((

 

Layan AF8..

Hurmmmmm…

Aku personally suka bila Adlin bagi komen..

:x his personality

Walaupon die tak ensem

Emilda sila jgn jeles…

 

Walaupon dah masuk konsert minggu ke2..

Tapi mampus haram aku tak kenal pelajar2 die

Yang pompuan pon takde yang comel pada mata ku..

Bakat pon so n so ajer..

 

Dalam2 banyak2 tu

Aku terkesan pada mamat nie

Comel n jambu semacam..

312010_iwanaf8(a)

Aku perati dari mula sambil abis die nyanyi..

Rambut ala2 Noh Hujan, bibir seksi

Alamak..

Taste aku dah berubah kepada yang jambu ke..

Owh salah entri gaknya…

 

pic kredit to

http://www.zonartis.com/senarai-nama-pelajar-akademi-fantasia-8-af8/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...