Friday, August 21, 2009

Amik tisu sambil lap2

Ape tuh??lap aper??lap blog laa...jgn plak korang sangka yang bukan2..blog ni dah berabuk sebab dah lama x dilawat oleh Tuan Timah upss Tuan tanah ea....cian cik blog nie..

Xnak guna perkataan bz p xtaulah lately macam xde ide nak menulis or mereport sesuatu eventhough byk benda yang berlaku..ye laaa kan setiap hari kita bangun, menghadapi sesuatu samada kita suka atau tidak itu akan memberikan kita pengalaman yang tak ternilai negeri sembilan...merepek dowh!!!

Rindu jugak nak stalk blog kwn2 blogger, kadang baca walaupun x abeh p tetap mencuri masa untuk habiskan apa yang kawan2 tulis. x letak komen x bermakna x bace...

Dikesempatan ni, Shay nak ucapkan (wah macam nak buat ucapan raya dah..) ye laa nak ucapkan selamat berpuasa, semoga amalan kita diterima, diberi kekuatan untuk beribadat, bermunajat kepada kekasih yang abadi...lately banyak plak yang mati secara mengejut then tanyakan pada diri sendiri apakah amalan aku sudah mencukupi untuk dihisab di akhirat kelak...?

Peringatan untuk semua dan diri aku jugak, setiap malam sebelum kita tidur, maafkan semua orang..semoga hari esok lebih baik dari hari ini...laluilah kehidupan dengan kehidupan yang terindah, melakukan kebaikan pada semua orang agar apabila kita sudah tiada kita tetap dikenang sebagai "orang baik" dan menyenangkan.

Allaahumma baariklanaa fi Sya'ban wa ballighnaa Ramadhan Aminnn.... Selamat menjalankan rukun Islam yg ke-3


P/S: Tetiba aku rs rindu ngn mama n babah ku...huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...