Friday, January 15, 2010

Sesajer

Petang semalam...
Hantar baju kat dobi...
Jgn tanya kenapa...sebab basuh baju kat dobi itu sangat mudah..
Janji ada ongkosnya..
Baju akan siap lipat n bleh masuk dalam almari..
Nak suh gosok sekali pon xde masalah...

Yang jadi masalahnya..
Masa hantar baju tu..
Kebetulan ada satu awek..
Aku park kete belakang kete awek tu..
Sekali kawan die suh aku reverse kete sket sebab dier kata dier xle nak kua...

Panas aku dibuatnya...
Dah laa cakap sungguh begitu kurang bersopan..
Pakai kete deru kemain...
Tong ekzos sebesar serombong kapal titanic..
Tapi nak kuakan kete ko x reti bajet..

Aku buat bodo jer...
Buleh lak kua...

P bila aku fikirkan balik..
Apa susah sangat ke nak reverse kete tu sket..

Ahhhh...aku x kira...
Klu mintak cara baik aku leh consider..
Saper suh kuanghajo ngan aku...

Tengok2 tarikh...
Hmmmmm..patutlaa rs semacam jer...
Lempang muka sendiri dengan manja 16 kali...

2 comments:

fisa othman said...

hehehehe date apekah itu..???
meh sini fisa tolong lempangkan dgn manja sekali..hehehe

Nashays said...

auwwwww...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...