Saturday, January 16, 2010

Pump shoe VS peep toe

Citer pasal kasut...

Antara pump shoe or peep toe...

Kalau ikut keselesaan, mestilaa pump shoe...
Tapi x nampak sexy..
My fav pump shoe..crocs malindi leopard

Peep toe pulak...
Lelagi kalau ade heel...
Sexy habis..
Peep toe with wedges from Esarli

Aku respek kat peep toe nie sebab sangat2 membantu untuk orang yang berketinggian 5' :p

Dan...
Definisi seksi itu hanya boleh ditafsir oleh pemakai...
P agak kurang selesa untuk jalan jauh...

Sebab tu aku suka pakai pump shoe sebab aku begitu menghargai kaki aku yang comel nie..

Tapi 2 3 hari ni bila aku pakai pump shoe aku rasa x selesa..
hujung2 jari kaki rasa sakit..

Check kaki rupanya kuku kaki dah panjang...
And cengkam kat bahagian tepi...
Cheh...punya laa bz sampai x sempat nak periksa kuku kaki... :">

Sebab aku hanya potong kuku pada hari2 tertentu...
Isnin, Khamis dan Jumaat...

Semalam, kuku kaki dah potong, cantek...
Sakit kaki dah hilang... :-*

Korang pulak suka pakai kasut aper?

3 comments:

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

pakai selipar crocs jer.huhuhu

Webmaster@Echam said...

Saya kalo time keje kena guna boot. Kalo berjalan2 guna selipar jelah....

Nashays said...

razi: tau laa adiah besday ko..

Echam: selipar tu kalu baru dier x best lagi wat jalan jauh..ken tunggu dier kepam dan haus tapak..org nak curik kat surau pon pk 2 3 kali..:P

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...