Wednesday, January 20, 2010

Mari membaca

Ahad lepas aku beli satu buku citer kat MPH Alamanda motip bgtau lokasi..??
Bagaikan puteri by Ramlee Awg Murshid
Dah lama aku baca komen pasal buku nie..
seme kata best..

Dah lama aku plan nak beli
tapi..ade je laa tapi..

Skang aku baru bace 3 page..
x le nak citer ape lagi...

Aku ske gak bace karya Abg Ramlee neh..
ayat dier macam ade gaul ngn ganja sket..
yang bila dah bace nak terus bace sebab nak tau kesudahan..

Hmmm..dah lama x baca buku citer..
asyik bace blog jer..
p tu kira membaca jugak kan...
Baca citer korang....hahihaaa...

http://emo.huhiho.com

4 comments:

fisa othman said...

fisa dah baca...
pastinya x rugi membeli...;)

afendi ariff said...

dulu aku rajin jgk baca buku....
tp sejak jd student ni..heh....mkn malas!

Nashays said...

fisa: tu laa...citer ni ader 3 buku kan..nak khatam cecepat..ramai yg kata x rugi bace buku nie..

Fendi: mmg malas..p xle layankan sgt malas tu..yg penting bace..x kire bape tawon bru leh abis..

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

high x?hahaha.kalo ujian air kencing positif x?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...