Thursday, January 7, 2010

Ber dumbbell di rumah

Dah lama x bersenam...
Makan ajer kuat p nak senam kemain malas lagi...
Nekad, hari ni nak kua kan peluh kat umah jer..
Yang penting bukan aktiviti tido...

Semalam, gegeh pam bola besar..
Buat work out routine atas bola besar sambil tengok tv..
Sekali ngn dumbbell pepel 3 lbs...
Baru rembat kat fitness concept alamanda hari tu...

Patutlaa hari ni badan aku lenguh2 semacam..
Sape kata awek xle exercise ngn dumbbell...
Aku buat..sebab tu skang aku rasa lengan aku lenguh giler...huarghhhh
Belek2 lengan xde laa plak kua muscle lagi ala2 tangan xena the warrior...

P aku x kesah sebab skang aku kenyang pas makan piza ngn kawan2..
Amacam? Petang nie nak dumbbell lagi x?

2 comments:

mama_umar said...

wahhhhhh..pasni bwk g opis ye,blh tuko2 shift ;)

Nashays said...

bleh...sesampai updet blog, pam susu kepeh kepeh n angkat dumbbell..produktif tu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...