Sunday, January 3, 2010

Selamat tahun baru..azam aku sama jer...

2010...

Sebagai orang muda yang berjiwa muda..tgk bunga api malam tahun baru adalah sesuatu yang mesti..ye la klu xnanti nak citer per kat cucu bila cucu tanya neni seleberet new year camner... :))


Malas nak redah kl..pegi putrajaya...lagi best tgk bangunan yg macam kite tgk dalam tv..
Haram jadah kete byk sgt sampai xle masuk kat dataran putra..last2 lepak kat jambatan depan PICC tu..ramai gak org per..


P satu bunga api pown x nampak..x pasti ada bunga api ke tak..rsanya ramai gak lar yg kena tipu malam tu kononnya satu Putrajaya leh nampak bunga api..haprak..bunyi macam bunga api malam raya jer..


Tahun baru muncul lagi..dan orang akan sibuk bercakap pasal azam..azam aku sama jer...yang positif2 ajer..yang baik2 ajer.jaga kesihatan, jaga berat badan..jaga iman..buat bekalan akhirat, sedekah amal jariah banyak2 untuk bekalan bila dah mati esok..buat baik, berjasa ngn mak bapak selagi mereka masih hidup... tu kira azam ker...?? ;) sukati aku lah!!!


Dan semalam untuk capai salah satu azam aku tu...taraaa...

Mari kita start tawon baru dengan proses detox..buang kotoran2 degil kat usus..

Dah senyap..skang aku dah sakit perut....dadaaaa.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...