Wednesday, October 7, 2009

Teringat kembali dan aku senyum kambeng

Shian kambeng...klu aku dah senyum kambeng camner lak kambeng dan suku sakatnya tu nak senyum..ahaks

At one time, sekolah aku ada macam radio laa...ade dj semua. Konti dier, xde laa macam konti hotfm watsoever..dalam bilik kaunseling..

Ms rehat ramailaa yg akan request lagu nak bagi kat cikgu, kawan2 or secret admire..lagu dier pon ala2 jer laa..macam seroja, ntahaper2 lagi laa..lagu2 baik..Actually main purpose radio ni adalah untuk buat announcement berkaitan dengan aktiviti sekolah, latihan sukan ker, meeting club..on air masa rehat sahaja yer

Satu hari, bila mic tu dapat kat aku, aku pon voice over laaa alaa2 dj radio muzik..ye laa ms aku skool dulu tu je laa radio yg boleh layan...sekali aku g pasang lagu KRU-enough is enough..(dah try cr kat tiubawak youtube xde laa plak..lagu rap...merapu2 je laa..pelik betul camner aku leh layan lagu2 tu dulu

Kecoh satu sekolah, cikgu semua bising, marah2 apsal ader lagu yg memeningkan kepala...cikgu xle terima lagu tu pasang kat sekolah..gaknyer cikgu disiplin mau tercekik tengah makan nasik lemak..dan hari tu x pasal jer aku kena mengadap cikgu kaunseling hari tu sebab pegi kacau PA system skolah..wakaka

Hmm..kenangan..ms tu rsnya aku baru form 2..skolah lama aku tu pon dah x wujud dah...rindu plak kat skolah lama aku tu..lagu skolah pon dah x ingat...korang ingat lagi x lagu skolah korang??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...