Tuesday, October 20, 2009

Papadom and my babah

Korang dah tengok citer nie? Berbaloi bayar rm10 untuk tengok citer nie sebab citer ni kelakar n dalam masa yg sama ade part2 sedih yang buat air mata air liur saya jatuh..ye laa saya pon kategori pelakon air mat jugekkk

P kali ni saya bukan nak buat review pasal movie nie..cukup saya katakan citer afdlin ni best..nak tau lebih kena tengok sendri, bayar sendri kat pawagam dekat2 ngan umah korang or umah jiran pon xpe asalkan korang bayar sendri..bukan aper, afdlin x bayar royalti pon kat saya..wat penat jer nak naip review

Lepas tengok movie nie, saya rasa rindu sangat kat Babah..Though saya x pernah cakap kat Babah that saya benar2 sayangkan dier..bukan x mau cakap tp tiap kali nak cakap the words tu x terluah...rasa macam ilang macho lah nak cakap ailebiu bah..Babah pon x pernah cakap kat saya yang dier sayang or rindukan saya..but i know dat he loves me more than words can say

When I was small, I spent most of the time with my dad..he sent me to school everyday..dari darjah 1 sampailaaa secondary school..berbanding adik2 lain semua naik bus..kenapa saya sorang jer yang kena hantar ngan babah sebab kalu x dihantar ke pintu sekolah alamat montenglaa ritu..tp nasib baik jadik lecturer jugak dah beso...wakaka..

Babah saya x garang tapi bila dier kejut bangun solat subuh dier hanya perlu ehemmmm dan itu akan membuatkan saya bingkas bangun berbanding kalu mama yang kejut..jiran sebelah umah pon leh sakit jantung..oleh sebab babah jarang marah, p bila die marah semua orang akan kecut perut..dan dier agak poyo jugak sebenarnya sebab dier suka citer benda yang sama 2 3 kali sampai kitorang adik beradik akan kata"bah, citer tu dah main banyak kali"

Kalu nak banding ngan mama, saya lebih rapat ngan babah tapi ustazah kata kita kena lebih sayang mama berbanding babah so sebab tu saya bagi mama duit lebih sket berbanding babah..so babah jgn jeles plak..

P no matter what, i luv both my parents so much..sebab doa dan restu mereka lah saya berada pada hari ini..walaupon babah saya x sekolah tinggi tapi saya tetap bangga punya babah yang bertanggungjawab, yang banyak berkorban untuk keluarganya..dan saya pasti jauh disudut hati die berbangga dengan anak2nya..and i'm sure your dad did the same way kannn

Pak Aji ensem kat atas tu laa Babah saya..dah tua dah Pak Aji nie kan...p dier tetap spesel di hati saya

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...