Tuesday, October 27, 2009

Dikelilingi tulisan2 tangan yang buruk belaka

Cuti 3 hari..berjaya melawan diri sendiri, langkah pertama untuk melepasi zon selesa...mencuba untuk bekerja ditempat baru...so hyppo kalau kata x nak duit..n of cos nak pengalaman kerja..nak memanjangkan cv yang panjang sket dari mini skirt..sambil tu nak further study

doakanlah agar semuanya dipermudahkan...mungkin tahun hadapan, ketika aku menaip entri aku sedang berada di luar negara...wahhhh...ops nak tutup tingkap jap...ribut salji melanda...

minggu yang sangat sangap..kena marking exam paper..dah x larat nak layan...ngn praktikal exam..nak set soalan baru untuk next exam...2 subjek occayyy...banyaknya kerja..mencuba mencuri masa untuk diri sendiri pon x berkesempatan..rindu nak jogging kat taman, nak pegi menari or hang out makan2 lepas keje or belajar bertaranum karaoke

tp aku still ingin enjoy life to the fullest..sambil jalan2, makan aiskrim baskin n robbin, gelato fruity, cuci mata di times square n memancing udang galah..

Biar hal kerja kita selesaikan di tempat kerja..dan sekarang 6. 08pm..aku still kat ofis, konon nak habiskan marking sebab mebi nxt week nak pegi outstation..ye..outstation kali ni aku ada misi tersendiri..tapi sekarang aku tengah dengan bahagianya membaca my blog list...seronok..boleh ketawa sorang2 dibuatnya..

Mari balik...

1 comment:

mama_umar_maryam said...

aku doakan yg terbaik utk ko, bkn aper..aku gak yg merase duit kepok2nye nnt,hahahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...