Tuesday, May 12, 2009

Sesi membuat passport berkumpulan

Rombongan Cik Kiah g wat group passport rini sebab nak g visit kat Prince of Songkhla University punya pasal..x tau pulak rupanya kat Hentian Kajang tu ader Jabatan Imigresen..igtkan kat Metro Kajang tu...ooooo

Hari tu dah bagi dah gambo passport 2 keping n salinan ic. Oleh sebab dalam group tu aku nie macam ala2 spesel sket, ngn surat beranak skali aku kasik..

Rupenyer hari ni aku x bawak ic sebab purse aku tinggal kat umah..tu yang cuak semacam ble Nik mintak ori ic aku..huhu..sabor je laa kat diri aku nie..Jangan marah yer Nik!!!

Mgu depan masa nak collect passport aku kena datang lagi skali tunjuk ic..hahahhaha


Budak baju ijau tunggu turn nak bagi cap jari


Sesi meletakkan cap jari..

Camner camera leh bawak p purse x bawak..so aper yang ader dlm beg beso tu?? Kad jusco aderlaa...leh pakai x...;P

So lepas nie sesaper yang nak g obesea reramai leh laa wat group passport...RM 200 untuk 20 orang..kat Hentian Kajang lebih besar dari yang kat Metro Kajang p Metro tu x ramai orang. Bawak gambo passport 2 keping n salinan ic skali...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...