Friday, May 8, 2009

Panas sangat

Dah laa kat luar tu panas..ngn kat dalam nie skali panas...

Dah dua minggu aku dapat title pengerusi untuk minggu Orentasi 13/ 2009....tentatif dah plan cantik...memuaskan hati semua orang dan mengambilkira budak2 lain n cikgu cikgi yang ader kat kolej nie..

Alih2 semalam boss panggil sebab CEO sudah suruh tukar itu program...ape ke nama orentasi tanpa aktiviti malam...walhal aku dah plan malam tu nak wat program2 keinsafan, nak taruk budak2 tu cukup2 supaya x menyusahkan cikgu cikgi kendian hari...abih lebur punah harapan..p apakan daya..aku hanya serangga...takkan aku nak quiry nape CEO wat camtu..

Kang xpasal aku dikata melangkah sempadan dan tak tahu chain of command..pulak...x skolah kew..??

Patut dah tukar program, org yang sepatutnya edit balik program tu plak x buat lagi..so patut tak aku mengamuk smlm...sampai x semangat nak poco2 smlm...%$^&%*&^(*^&(

So sebelum aku maki semua orang baiklaa aku balik umah dan tido..tu yang sampai mimpi antu...mimpi tu akan aku ceritakan kendian...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...