Wednesday, May 13, 2009

Happy nurses's day

Patutnya aku kena wat posting ni semalam tp sebab busy dgn immigration, uniform measurement so aku delay posting untuk hari ni...

12 May setiap tahun ialah Hari Jururawat sedunia, bersamaan dengan tarikh lahir Florence Nightingale, founder of modern nursing practice. So, sampi hari ni sambutan ni akan diraikan oleh semua jururawat sedunia. Semalam pon ader celebration kat PWTC p aku x pegi laa bukan sebab aku xnak celebrate p aku rasa banyak lagi cara nak celebrate hari jururawat...

Masa keje kat hospital dulu, tiap kali nurses day mesti dapat hadiah dari pengurusan hospital. Dapat calculator untuk kira ubat, jam yang gantung kat dada (sila betulkan minda anda), mug beso, payung...macam2 laaa..tp skg dah jadi gururawat, rasa seronok bila anak2 murid wish n sebab hari jururawat jugaklaa aku bagi bebudak nie balik awal semalam...syyyy

Kek kat atas tu Maria n Suriana (x-student) yang bawak..sebab sekali nak amik result exam dier...kalu korang nak ader lagi kat pantry tu haa...tetau jer peberet cekgu dier..

So, to all nurses all over the world, friends, my students...Happy nurses's day.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...