Saturday, May 9, 2009

Mimpi semalam

Rentetan daripada tindakbalas amarah dan cucukan syaitan pada petang semalam...

Aku balik, mandi, stretch sket2 n tido...(xleh semayang plak kekdahnyer...) dan dalam tidur itu aku bermimpi...sila klasifikasikan mimpi ini setelah anda membacanya...

Dalam mimpi itu....

Aku, alang n zali pegi satu tempat...macam pegi roadshow sebab naik van BJC !#$&..kitorang lalu kat satu tempat tu yang ader jambatan yang sangat tinggi, nampak daripada jalan..kat bawah jambatan tu plak air sungai yang sangat deras...tiba-tiba...kitorang nampak claudia AF7 lalu kat jambatan tu n terjun ke sungai..bunuh diri kesnya..

Zali pon terjun dalam sungai tu untuk selamatkan Claudia yang dah hanyut kat dalam sungai tu p sampai sudah x jumpe. Memang hanyut laa tu dek air sungai yang deras...

Malamnyer plak, tengah raba-raba cari barang kat dalam van tetiba aku teraba kepala Claudia..kepala jer plak tue...aduyaiiiii tolong....aper lagi menjerit2 laaa kitorang bertiga dalam van tu..nasib baik Qhaud AF7 datang selamatkan kitorang...

itu jer...

dan skang aku rasa cam nak afundi masuk qhaud...hihi....

1 comment:

zack adrey said...

aku ada dalam mimpi tu rupanya...cuma aku heran pesal plak ada jali dalam tu?kalau ko mimpi aku jer takper la jugak...
dan yang aku tak puas hati hero dalam mimpi ko tu adalah jali..bukannya aku walaupun jali hanyut dalam mimpi ko tu...tapi kenapa plak ada afundi2? dah lah aku tak minat AF kali nih...huh




ps: Kalau aku lah dalam AF tu for sure ko undi aku kan? Ko kan peminat Kipas Mati Keras (Die Hard Fan) aku

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...