Wednesday, October 13, 2010

Sejuk sangat

Opis Hospital baru kite
Sejuk sangat
Walaupun kat tengah gurun
Tapi bila masuk dalam building
Mcm feeling2 kat peti ais
Atau lebih sejuk lagi
Macam kat kutub selatan sejuknye..
Dasat...

Pastu..
Satu ade satu tingkat aje..
Jenuh nak jalan/ pusing bila nak g
dari satu wing ke satu wing yang lain..
Dan manjang aje sesat..
Tapi aku ske...
Leh eksesais selepas
Menghabiskan setalam sepinggan
Ciken khabsa, nasik mandi atau yang sewaktu dengannya..

Satu lagi saya suka..
Saya leh pakai baju2
Yang saya takle pakai kat Malaysia..
Baju2 bareback atau spageti masa keje..
Topless belum try lagi..
Sebab saya keje pakai lab coat..

Yang penting skirt kat sini cantik2..
Dan sangat cantik pakai skirt ngan lab coat..
Feminin sangat jadiknye bila pakai skirt panjang yang kembang
Feeling2 princess laa pulak..
Serius aku ingat kena pakai uniform..
So tak bawak baju banyak..

Siaplaa Arabian Mall, Red Sea Mall..
Mall ape lagi yang ada kat Jeddah nie..

Bila dah jalan sejuk2 tu..
Sambil gosok2 tangan..
Feeling2 kat luar macam winter kat Korea..
Nasib baik tak pakai winter coat..
Teringat plak scene boys over flower yang nie..
Ade tak orang nak share glov ngan kite...??



Pastu satu tangan lagi masuk dalam kocek..
Ekekekeke....

Tak sabar nak tunggu winter datang...
Walaupon takde seleji..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...