Friday, July 10, 2009

Teringat seseorang

Masa zaman sekolah2 dulu, aku ader suka kat satu mamat nie..nak kata dier hensem x jugak p sedap mata aku mandang..(mata korang aku x tau..)

p aku x berani nak tego mamat nie sebab aku tau ramai awek2 lain kat school tu yang suka ngn dier..hari2 ku mesti nak curi2 pandang dier (bdosa x?)..ye laa sape laa aku kan..ms tu aku x cun mcm skang ponnn

sesuatu yang wat aku kagum giler ngn mamat ni ialah personaliti dier..cita2 dier nak jadi perdana menteri malaysia..dahsyat laaa bg aku. ye laa ms tu aku x jumpe budak lelaki yg kata nak jd perdana menteri dan dier memang bersungguh2 nak jd perdana menteri sampaikan ms jamuan raya, dier amik gambo pakai baju melayu macam nak wat poster pilihanraya...

aku pon tau mamat ni x penah perasan kat aku p kadang2 klu berselisih, dier senyum n tego..tu dah cukup buat hati aku berbunga2...

lepas skolah, sampai sudah aku dah x jumpe mamat tu..try gak usyar2 dr member semua kata dah lm x jumpe dier..walaupon aku ade bf ms tu p dlm ati kadang2 mesti aku teringat kat dier..sampailaa aku jumpe dier kat fster n add aku as dier pny fren..indahnya ms tu dpt tgk muka dier kat fster tue..

die dah keje ngn gov, dah ader kete idaman n kira org penting kat ministry tu..(xnak laa cakap lebih2 kan...)

paling aku suka bila tgk status dier, single, complicated...p baru ni aku tgk kat status dier in a relationship n getting married...cam aku terasa sesuatu laa plak..

yg aku x faham tu, knp laa hati aku masih ader sesuatu kat dier padahal x penah borak lelebih ngn dier setakat hi hi bye bye jer...giler laa perasaan aku nie..apepon aku doakan semoga dier bahagia dunia n akhirat, n aku x mengharap apa2 pon dr dier sebab aku tau itu x mungkin terjadi..ahaks!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...