Tuesday, January 20, 2009

My 1st posting

let's start with Assalamualaikum..
rase cam lawak lah plak xpenah terfikir nak ade blog sendiri..tengah bukak2 internet then ntah klik punya klik x pepasal jer last2 aku bukak blog sendiri..ape yg aku merapu nie..p nak bgtau sebenarnya aku dah ade blog sendiri..ermmm dan skang aku terfikir kenapa kita perlu ade blog...??ada apa dengan blog...

mebi bagi aku, aku nak share kisah aku, perjalanan aku, apa yang wat aku gelak setiap hari n nape aku marah or bengang..n mebi aku nak ape yang berlaku tu aku boleh recall bila2 masa n bila aku baca aku akan gelak balik sorang-sorang..suka ati laa nak tulis ape pon..asal x kaco org aniwei klu ade yg terasa in my 1st blog nie aku nak mintak maaf siang-siang..kang x pepasal lak aku x masuk syurga...

to d readers (ader ker..) happy reading, juz read no hard feeling, n for me...happy blogging...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...