Tuesday, January 20, 2009

Buah pear, grape dan kain pasang:P



Selepas tadi, aku manjang jer tersengih rini..rasa cam kelakar n x caye lak ngan pencapaian aku hr nie...ngeh3x..


Konon2 nak cilok lunch awal rini x berjaya lak sbb pintu belakang kunci..so pukul 1 nan terik baru terkedek2 aku keluar ngn 2 lagi mak org..beli ape??


Dengan niat suci, tea time nak makan buah, beli laa buah pear yang cenonet..(bukti bergambar...)

pas tu x puas ati lagi nie, since gaji bulan lepas x abih lagi...(ahaks..statement poyo...) meh g kedai depan ofis...dan aku tewas ngn godaan...

so itulah terapi yang paling berkesan aku pada hr ini...x sabo lak rs nak pakai baju baru...hahaha..meh gelak lagi..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...