Friday, August 6, 2010

Cocktail pra puasa

Hari tu kan..

Kite g Hotel Berjaya Times Square nun..

Nyibuk bilik orang jer..

Tak tido situ pon..

Mahal siot bilik kat situ..

Mau RM 480 semalam untuk deluxe..

 

Bilik plak bagi aku

Bukan untuk hanimun..

Sebab tempat tido, tempat makan, tempat tengok tv

adalah asing2..

 

Konsep honeymoon aku adalah..

Semua aktiviti adalah di atas katil :)

 

Belek2 room servis..

Nak feeling princess laaa..

Makan orang anta p bilik..

Mak aiiii..menu makan pon mahal jugak..

Stended ko duk Berjaya laa kan..

Ape barang nak murah kat hotel Berjaya..

 

Pastu aku snap nie..

Aku cam terjakun sket tengok air2 minum nie..

Nama glam…

Cocktail…

 

Ingat koktel yang air buah campo2 macam kat parti Tupperware..

Tapi koktel ni campo jugak

tapi bukan buah..

Ade vodka, tequila, rum, gin..

Tapi last2 campo gak ngan sprite..

Cam tu lak de…

(Kesian kan..tak tau pe nye…)

DSC00592

Ade yang nak ode…??

RM 28.00 (tak temasuk service charge 10%, GST 5%)

 

Chetttt dosa minum air kencing setan…

Dosa..dosa..dosaaa…..

3 comments:

Anonymous said...

ska sgt cocktail

afendi ariff said...

RM28?
membazir....
heh!

Nashays said...

gcarpet: hah pe lagi..

fendi: nak aku blanje ke..??kihkihkih :P

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...