Friday, September 4, 2009

Aku akan pergi jauh

Cheh..sayup jer tittle...minggu depan dan minggu seterusnya tuan tanah kedaung akan pergi utara untuk wat clinical examination..huh

Berjihad di bulan puasa...maknanya jadi musafir laa kan..cheh aper kejadah nya ko suka suki nak bukak pose...ente naik flite bukan naik unta pegi Kangar..Insyaallah semoga semuanya dipermudahkan..dan aku selalu berdoa semoga Allah berikan aku kesabaran supaya aku tidak meroyan semasa exam dengan pelajar2 tu..maklumlah wat exam taim pose..dahaga bukan leh minum air..p aper salahnya, zaman Rasullullah taim pose leh g perang lagi...positif 16x

Yang pasti aku aku merindu blog pink ribbon hitam ku ini..harap2 ade laa internet percuma kat utara nun..

Tetiba rasa rindu lak ngn lagu nie...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...