Wednesday, September 30, 2009

Ada apa dengan bumper


Lihat lah dunia..pada bontot kucing siam saya neh..akibat kekejaman sang treler yang terlebih amik side telah menyebabkan bontot kucing siam saye terkapang dengan syahdunyer..dan yang paling x puas hati tu, treler tu leh belah selamba kodok jer tanpa rasa bersalah..cian lah..

G balai wat report silap2 kena saman laa plak p polis tu dengar jugaklah rintihan saya dan sy tidak bercadang untuk claim insuran sesiapa memandangkan kecederaan itu tidak berbaloi untuk mengclaimkan insuran..tapi aku dah bertekad biarlah bumper mu itu kekal sebegitu..p sakit gak laa mata tengok kucing siam dah kurang encem..

Tapi, saya tetap bersyukur kecederaan itu hanya sedikit sahaja tuan punya kucing siam tidak mengalami apa2 kecederaan walaupun mengalami sedikit trauma akibat terkedepan semasa dilanggar treler tersebut...huwaaaa....lampu belakang, plat no pun still intact lagi..alhamdulillah..

Tambah syahdu lagi ialah semasa saya taip entri ni tengah dengar lagu raya Cahaya di Aidilfitri-Black dog bone...siapakah yang sudi, menghulurkan simpati kepada nasib ku ini....:(

P/S: Today is my mama's bufday..selamat hari lahir mama..semoga mama sentiasa sihat, dimurahkan rezeki, diberi keberkatan umur..kebahagian and kesejahteraan olah Allah SWT. I love u always

1 comment:

mama_umar_maryam said...

aku rase driver treller bangang tu pon xsng idop dier

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...