Saturday, February 5, 2011

Hepi..hepi..hepi cuti...

Baru balik dari cuti
Tapi tak lama
2 minggu jer
11 hari spent masa ngan Queen and family kat Labuan
Lagi balance 3 hari spend kat Nilai
Sebelum fly back petang nya..


Cuti pendek..
Agenda banyak..
Seronok dapat bersama Queen
Lagi terharu bila adik2 yang dah ada family sendiri
Balik sama nak jumpa Datin..
Macam aku tak tau hidden agenda korang 
Balik berbondong-bondong 
Kononnya rindu sangat laa kat aku kan...



Labuan FT..
Jangan kata Sabah pulak
Huhhhh..!!


Agenda KL
Saya sudah ada epal baru
Nipis dan agak cerdik
Tapi merajuk nak tunggu reboot
Panjang cerita..


Jumpa kawan2
Walaupon x semua..
Sangat bizi
Hepi sangat2..
Doakan untuk saya terus bertahan di sini..


Sangat berterima kasih pada Kak Naini dan family
Jagakan si kuceng siam
Siap kena tahan ngan JPJ sebab roadtax mati
Padahal roadtax baru dapat
Depan officer JPJ tu jugak aku bukak envelope
Nyaris kena saman..


Juga pada Mak Mah and Family
Siti merangkap PA tukang angkat tepon :)


Eh apsal entri aku
Macam ucapan orang baru menang award neh


Hari ni kembali bekerja
Sigh...
Merungut erk..duit nak
Banyak nya keja...
Macam2 hal jadi
Baru dua minggu tinggal ofis
Camne nak cuti lelama neh


Oh lupa..
Belog saya sudah 2 tahun 22hb lepas..
Hepi belated birthday...


Pencapaian terbaik cuti ini
Peningkatan 2 kg dalam 2 minggu
Balik kawan2 kata pipi sangat tembam..
.
.
.
Berfikiran positif
Makanan kat Malaysia memang sedap2 bukan....


xoxo


Credit to Google

3 comments:

mama_umar_maryam said...

rezeki yg berkat bile dikongsi bersama akn jd lebih barakah insyaAllah..selmt bekerja shar,semoga Allah kuatkan hati & mudahkan urusan ko kt jeddah ;)

Nashays said...

thanks 4 d doa zety..ye lah..len macam mabuknya baru baik bercuti nie..serba tak kena..kat tpt keje pon cam pressure aje.. cheers

hmins said...

Selamat kembali bertugas n good luck 2u.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...